بهترین مشاوره ترک اعتیاد در مشهد ✔️ 100 درصد تضمینی
برای دریافت مشاوره تلفنی یا حضوری نوبت خود را رزرو کنید
رزرو نوبت

بهترین مشاوره ترک اعتیاد در مشهد + معرفی بهترین کلینیک ترک اعتیاد مشهد

مشاوره ترک اعتیاد در مشهد به منظور پایان دادن به تمام پیامدهای مخرب و منفی اعتیاد و برای کمک به افرادی که قصد ترک آن را داشته، اما ترس از دردهای جسمانی و قضاوت دیگران مانع تحقق خواسته آن ها شده انجام می شود. از آنجا که فرد مبتلا به مواد مخدر، خود به تنهایی نمی تواند از پس فرآیند مشکل ترک اعتیاد بربیاید؛ برای درمان نیازمند مراجعه به مرکز سم زدایی در مشهد، همراهی خانواده، کمک مشاور و روانپزشک است.

اگر مشکلات مالی و یا ترس از آبرو، مانع مراجعه شما به مراکز مشاوره و یا کمپ های ترک اعتیاد می شود می توانید از خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی ترک اعتیاد در بهترین مراکز مشاوره مشهد استفاده کنید که در ادامه به معرفی یکی از آن ها خواهیم پرداخت.

مفهوم اعتیاد چیست؟

اعتیاد به افرادی که گرایش به مواد مخدر دارند، اطلاق داده می شود که در لغت به معنی خوگیری یا عادت است. تصمیم به مصرف مواد در اکثر افراد داوطلبانه بوده، اما ادامه دادن به این امر می تواند چالش های زیادی برای فرد معتاد ایجاد نماید و حتی توانایی های وی را جهت مقاومت در مقابل میل زیاد به مصرف مواد، مختل سازد. عوامل ژنتیکی، سابقه خانوادگی، فشار دوستان و مشکلات روحی - روانی از عمده ترین دلایل گرایش افراد به مواد مخدر است.
از سوی دیگر ترک اعتیاد؛ همانطور که از مفهوم آن پیداست به سم زدایی و پاکسازی بدن فرد معتاد از مواد مخدر گفته می شود. معمولا قطع مصرف مواد از بازه چند روزه تا چند هفته متغیر است و به روش های مختلفی نظیر ترک اعتیاد در خانه، درمان اعتیاد با طب سنتی، مصرف برخی داروهای شیمیایی و یا با مراجعه به کلینیک ها و مراکز مشاوره ترک اعتیاد انجام می شود.

بهترین مرکز سم زدایی در مشهد

مراجعه به مرکز سم زدایی مشهد نخستین گام برای رهایی از اعتیاد است. در مرحله سم زدایی بدن وضعیت جسمی و روانی شما توسط پزشکان و مددکاران مجرب ارزیابی می شود تا بهترین روش درمانی متناسب با شرایط و تجربیات گذشته شما تجویز گردد. این فرآیند به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر رهایی از اعتیاد، از ایجاد وابستگی های جدید نیز جلوگیری می کند.

پس از پشت سر گذاشتن دوره سم زدایی و خروج از قرنطینه، مسیر بازگشت به زندگی عادی آغاز می شود. در این مرحله، شما علاوه بر شرکت در جلسات مشاوره و روان درمانی، در کارگاه های مهارت آموزی نیز حضور خواهید یافت. هدف این کارگاه ها، آماده سازی شما برای اشتغال و کسب درآمد است؛ چرا که یکی از دغدغه های اصلی افرادی که اعتیاد را کنار گذاشته اند، تأمین معیشت و بازگشت به زندگی عادی است.

مرکز ترک اعتیاد سم زدایی سریع در مشهد با رویکرد جامع و حرفه ای خود، امیدی تازه برای شما و خانواده تان می سازد. در طول این روند، مددکاران مرکز در ارتباط مستمر با خانواده شما خواهند بود تا آنها را از پیشرفت های شما آگاه سازند و اعتماد آنها را نسبت به این تحول جلب کنند. مسیر ترک اعتیاد سخت است، اما با اراده و پشتیبانی دکترهای مرکز ترک اعتیاد مهرآفرین، می توانید از این گذرگاه عبور کنید و به زندگی پاک، آرام و سرشار از موفقیت دست یابید. مصمم باشید و گام اول را در این مسیر بردارید. آینده ای روشن در انتظار شماست.


مشاوره ترک اعتیاد در مشهد

خدمات سم زدایی بدن در مشهد

در مسیر دشوار بازیابی و بهبود پس از اعتیاد به مواد مخدر، اولین قدم، پاکسازی بدن از سموم ناشی از این مواد است. مهرآفرین به عنوان یکی از مراکز سم زدایی معتبر در مشهد با فراهم آوردن یک محیط امن، حمایتی و به دور از هرگونه قضاوت به افرادی که تصمیم به ترک اعتیاد گرفته اند، کمک می کند. خدمات سم زدایی ما شامل روش های نوین و استاندارد می شود که توسط تیمی از متخصصین بهداشت روان و پزشکان مجرب ارائه می گردد. با استفاده از تکنیک های پیشرفته و داروهای تخصصی، ما روند سم زدایی را به گونه ای مدیریت می کنیم که حداقل استرس و بیشترین امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

 سم زدایی ترامادول

در جلسات سم زدایی ترامادول روش های مختلف سم زدایی و پاکسازی بدن از این ماده مخدر، مانند: استفاده از داروهای جایگزین، درمان های رفتاری و پشتیبانی های روانی و اجتماعی، مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین برنامه ریزی برای سم زدایی و پاکسازی کامل بدن از ترامادول با توجه به شرایط جسمی و روانی فرد انجام می شود. پس از تعیین برنامه مناسب، فرایند سم زدایی ترامادول تحت نظارت کامل پزشکان متخصص آغاز می گردد.

پس از موفقیت در سم زدایی، درمان های نگهدارنده و پیگیری های منظم برای پیشگیری از عود اعتیاد ضروری است. در این مرحله، مشاوره های روانشناختی، حمایت های خانوادگی و گروه های همتا نقش مهمی در پایداری ترک اعتیاد ایفا می کنند. با پایبندی به برنامه درمانی و کسب مهارت های لازم، فرد می تواند به یک زندگی سالم و عاری از اعتیاد دست یابد.

بیشتر بخوانید: ترک متادون در مشهد

هزینه سم زدایی فوق سریع در مشهد برای ترک اعتیاد چقدر است؟

هزینه سم زدایی فوق سریع در مشهد برای ترک اعتیاد می تواند بسته به عوامل مختلفی مانند:

  1. نوع روش سم زدایی (سنتی، فوق سریع و غیره)
  2. مدت زمان سم زدایی و بستری
  3. داروها و تجهیزات مورد استفاده
  4. مرکز درمانی (دولتی، خصوصی، بیمارستانی و غیره)
  5. تخصص و سابقه پزشک معالج
  6. خدمات جانبی مانند مشاوره، روان درمانی و غیره

متفاوت باشد. بهترین راه این است که برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه های سم زدایی بدن با مهرآفرین به عنوان بهترین مرکز معتبر سم زدایی در مشهد تماس بگیرید و جزئیات را جویا شوید.


مشاوره ترک اعتیاد در مشهد

دلایل ضرورت مشاوره ترک اعتیاد در مشهد

برای درک اهمیت مراجعه به مشاوره ترک اعتیاد در مشهد، بایستی ابتدا بدانید اگر فرد خود به تنهایی؛ بدون داشتن اطلاعات صحیحی از علائم روانی - جسمانی ناشی از ترک و درد خماری، سعی به ترک اعتیاد در منزل و خود درمانی داشته باشد در نهایت با شکست مواجه خواهد شد. از طرفی حتی اگر بیمار بتواند با موفقیت اعتیاد به مواد مخدر را ترک کند، اما به دلیل درمان نشدن مشکلات شخصیتی وی ممکن است همچنان به رفتار اعتیاد آور دیگری چون؛ بدخلقی و درگیر شدن با اطرافیان و یا ارتباط های خارج از چارچوب خانواده پناه آورد که تمام این موارد ضرورت مراجعه به مشاور ترک اعتیاد را برای این دسته از افراد یادآور می شود.
در گذشته از روش هایی مانند بستن فرد به تخت برای درمان وی استفاده می شد که در اکثر موارد به کارگیری این روش ها و قطع ناگهانی مصرف مواد؛ نه تنها نتیجه مثبتی در بر نداشت که حتی احتمال بازگشت اعتیاد در این افراد را پس از مدتی دوچندان می کرد.
امروزه با افزایش آگاهی مردم و اقدام به روان درمانی با مراجعه به یک مرکز مشاوره ترک اعتیاد خوب در مشهد، ابتدا دلایل وابستگی فرد به مصرف انواع مخدر مورد بررسی قرار گرفته و سپس فرآیند درمان وی با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت که در اکثر مواقع این درمان با نتایج مثبتی برای بیمار همراه خواهد بود.

 

مشاور ترک اعتیاد مشهد

 

نقش مشاور ترک اعتیاد مشهد در پروسه درمان

یک روانشناس متخصص و یا یک مشاور ترک اعتیاد خوب در مشهد باید با تکیه بر تجربه و به کارگیری تکنیک های درمانی مناسب، راه را برای فردی که قصد ترک اعتیاد داشته هموار سازد و علاوه بر کمک به ترک اعتیاد، به پاک ماندن وی بعد از ترک و نیز پویا بودن فرد در بین خانواده، دوستان و… یاری رساند.
در دوره ترک اعتیاد عملا بدون مراجعه به مشاور و یا یک روانشناس متخصص؛ به دلیل تغییراتی که در ساختار خانواده و ساختار ارتباطات اجتماعی بیمار رخ می دهد، نمی توان انتظار بهبودی قطعی از وی داشت؛ زیرا در این مسیر پیچیده ممکن است فرد با دوره های عود و یا وسوسه برای مصرف دوباره مواد مواجه باشد که ممکن است تحمل ترک اعتیاد را برای او دشوار سازند. افراد معتاد هنگام صحبت با مشاور ترک اعتیاد، به بیان تمام چالش هایی که زندگی آن ها را مختل ساخته می پردازند و به این ترتیب، بهتر می توانند راهنمایی های لازم و اصولی را برای نجات خود از شر اعتیاد کسب کنند و به قدرت به فرآیند درمان خود ادامه دهند.

معرفی بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد

اعتیاد برای فرد آسیب های اجتماعی و روانی بسیاری را به همراه دارد و از مخرب ترین بیماری های جهان محسوب می شود. بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد با به کارگیری روش های درمانی مناسب، بیمار را به زندگی عادی باز می گرداند و مشاوره های ارزشمندی برای ترک عادات مخرب به وی ارائه می دهد. در ادامه بهترین دکترهای ترک اعتیاد مشهد که در کلینیک مشاوره مهرآفرین مشغول به فعالیت می باشند را به شما معرفی خواهیم کرد.

دکتر علیرضا اسماعیل زاده

 

1- دکتر علیرضا اسماعیل زاده: دکتر ترک اعتیاد در مشهد

دکتر علیرضا اسماعیل زاده دارای مجوز کمپ ترک اعتیاد از سازمان بهزیستی و گواهینامه های ماتریکس MMT (درمان سوء مصرف مواد) با ارائه خدمات مشاوره، روانشناسی و درمان انواع اعتیاد ( اعتیاد به تریاک، متادون، شیشه، گل، قرص های روان گردان، ترامادول، الکل، شیشه، کریستال، کراک)، توانمندسازی و آموزش مهارت های زندگی به بیماران جهت شناسایی و درمان ریشه های روانی اعتیاد کمک می کند تا با غلبه بر وسوسه خود، از مصرف دوباره مواد خودداری کنند.

 

 

 

 

 

 

جلیل مهربان

 

2- آقای جلیل مهربان: بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد

آقای جلیل مهربان با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و برخورداری از مدرک ماتریکس و حضور در کارگاه های بین المللی درمان اعتیاد می تواند به بیماران عزیز در جهت درمان تخصصی اعتیاد به انواع مواد مخدر بدون درد و خماری کمک نماید. ایشان نیز با برگزاری جلسات گروه درمانی ترک اعتیاد با کمترین هزینه ممکن و آموزش مهارت های زندگی و توانمندسازی بیماران از وسوسه، عود و برگشت به مصرف مواد پیشگیری می کنند و با انجام تست های شخصیت به درمان ریشه های درون روانی اعتیاد می پردازند.

 

 

 

حامد محمدزاده

 

 

 

3- آقای حامد محمدزاده: مشاور ترک اعتیاد مشهد

آقای حامد محمدزاده مشاور ترک اعتیاد نیز با ده سال سابقه اشتغال در مراکز درمانی روانشناسی می تواند به بیماران عزیز جهت درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر کمک نماید. چنانچه متقاضی دریافت مشاوره ترک اعتیاد با این روانشناس هستید می توانید درخواست خود را از طریق فرمی که در انتهای همین صفحه در دسترس شما عزیزان گرفته ثبت کنید تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. 

 

 

 

 

 

 

مهم ترین وظایف بهترین کلینیک ترک اعتیاد مشهد

پس از مراجعه به بهترین کلینیک ترک اعتیاد مشهد مشاوران برای کمک به مددجوی خود وظایفی را به عهده دارند که مهم ترین آنها عبارتند از:

برای ترک اعتیاد ۱۰۰% تضمینی در مشهد از مشاوران ما در کلینیک ترک اعتیاد مهرآفرین کمک بگیرید.

عوامل موثر بر هزینه مشاوره ترک اعتیاد در مشهد

هزینه مشاوره ترک اعتیاد در مشهد متفاوت بوده و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. پارامترهایی نظیر میزان تجربه و مهارت مشاور، تعداد جلسات، نوع مشاوره، موقعیت جغرافیایی و شهر محل مشاوره و نیز تکنیک های مورد استفاده همگی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه ویزیت دکتر ترک اعتیاد در مشهد است. فراموش نکنید که این هزینه، در برابر بازسازی و بهبود روابط خانوادگی و اجتماعی شما بسیار ناچیز بوده که بهتر است قبل از آنکه دیر شود و وابستگی شما به مصرف مواد مخدر افزایش پیدا کند، هر چه سریعتر برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد با متخصصین حرفه ای اقدام کنید و جهت اطلاع از قیمت دقیق خدمات با ما تماس بگیرید.

هشدار! کلاهبرداری با نام ترک اعتیاد یک روزه در مشهد

تبلیغاتی با نام ترک اعتیاد یک روزه در مشهد ؛ نه تنها یک راه حل غیر موثر است که حتی برای سلامت فرد آلوده به اعتیاد یک روش بسیار خطرناک محسوب می شود. این روش ناپایدار بدون پشتوانه علمی و پزشکی و معمولا به صورت خودسرانه انجام شده و نتایج مطلوبی در بر ندارد. از این رو کلاهبرداری با نام ترک اعتیاد فوری و یا یک روزه که بعضا در عنوان برخی آگهی ها برای ترویج و تبلیغ بیشتر مراکز و کلینیک های نامعتبر به کار می رود را جدی بگیرید و فراموش نکنید که احتمال عود اعتیاد در چنین شرایطی بیشتر بوده و با عوارض جدی برای این افراد همراه است.

ترک اعتیاد یک روزه صرفا یک اصطلاح برای سم زدایی سریع بدن از هر گونه مواد مخدر است و بهترین درمان روش تدریجی تحت نظر پزشکان، روانشناسان و مشاوران ترک اعتیاد است که شامل درمان دارویی و روان درمانی می باشد که به فرد کمک می کند از عود بیماری جلوگیری کرده و با موفقیت این دوران را پشت سر بگذارد.

انواع مشاوره ترک اعتیاد

مشاوره ترک اعتیاد انواع مختلفی دارد که با توجه به شرایط بیمار می توان از مزایای هر یک، برای جلوگیری از بازگشت فرد به مصرف مجدد مواد مخدر استفاده کرد. در ادامه به توضیح مختصری درباره انواع مشاوره ترک اعتیاد در مشهد که شامل؛ مشاوره قبل و بعد از ترک اعتیاد، مشاوره فردی، گروهی و خانوادگی است خواهیم پرداخت.

انواع مشاوره ترک اعتیاد

1- مشاوره پیش از ترک اعتیاد:

این نوع مشاوره، انگیزه فرد را برای ترک اعتیاد مصمم تر می کند و در آن به ریشه یابی مشکلات ناشی از اعتیاد و بررسی دلایل تمایل به مصرف انواع مخدر پرداخته می شود. همراهی یک روانشناس و مشاور خوب در مسیر پر پیچ و خم ترک اعتیاد، به تحقق سریع مهم ترین خواسته این افراد که همان پاکسازی بدنشان است کمک می کند.

2- مشاوره بعد از ترک اعتیاد:

متاسفانه با وجود تمام سختی های که فرد در دوران ترک اعتیاد پشت سر می گذارد باز هم امکان لغزش و میل دوباره به مصرف مواد مخدر برای وی وجود دارد. از همین رو دوران بعد از ترک اعتیاد، جزء حساس ترین دوره های زندگی فرد به شمار می رود. در این دوره نباید از اهمیت و جایگاه ویژه یک مشاور خوب در جهت دهی و سازمان دهی برنامه ها و افکار شخص غافل شد. معمولا در این جلسات به افراد برای بهبود شرایطی که با آن دست و پنجه نرم می کنند مشاوره داده می شود تا به کمک راهکارهای ارائه شده، علاوه بر غلبه به شرایط سخت و مقاومت در مقابل وسوسه به مصرف مجدد مواد، بتوانند هر چه سریعتر به شرایط عادی زندگی خود بازگردند.

 

بهترین کلینیک ترک اعتیاد در مشهد

3- مشاوره تک نفره

با استفاده از تکنیک های مشاوره ای مختلف، تمام راهکار های موثر به فرد برای مواجهه با چالش های مربوط به اعتیاد و شیوه زندگی سالم بدون مواد مخدر در این نوع از مشاوره آموزش داده می شود. از این رو روانشناس در جلسات فردی مشاوره ترک اعتیاد در مشهد بیشتر به جنبه های روحی - روانی مصرف مواد مخدر پرداخته و پس از گوش دادن کامل به حرف های بیمار و نیز یادآوری علائم اعتیاد و صدمات ناشی از آن، به وی در روند بهبودی کمک می نماید.

4- مشاوره گروهی

در این نوع مشاوره افراد مختلف که شرایط تقریبا مشابهی را دارند به صورت چرخشی یا ثابت به گفتگو با یک دیگر پرداخته و از تجربیات هم برای مواجهه با مشکلات اعتیاد استفاده می کنند. از میان تمام انواع موجود برای مشاوره ترک اعتیاد در مشهد، گروه درمانی بیشترین تاثیر درمانی را برای معتادان داشته و این گروه ها به واسطه افرادی که خود قبلا درگیر اعتیاد بوده اند، مدیریت می شوند که پس از گذراندن دوره های خودشناسی به جایگاه راهبر گروه رسیده اند. خوبی این مشاوره در اینست که در آن فرد خود را تنها نمی بیند و از راهکارهای دیگران و همچنین درس عبرت از موفقیت ها و شکست های آنان، برای تسهیل این مسیر دشوار استفاده می کند. به این ترتیب تمامی اعضا از یک دیگر حمایت کرده و با تکیه بر افکار مثبت و اعتماد، با یک دیگر ارتباط برقرار می کنند.

5- مشاوره خانوادگی

یک روانشناس متخصص در این نوع مشاوره پس از ملاقات با خانواده و صحبت در مورد مسائل مربوط به اعتیاد، به شناسایی الگوهای معیوب و آموزش روابط سالم به خانواده های درگیر با اعتیاد می پردازد و به این ترتیب اقدامات موثری را در جهت بهبود شرایط روانی و ترمیم روابط اعضای خانواده با فرد بیمار انجام می دهد. این حمایت و همراهی و به طور کلی مشاوره ترک اعتیاد در مشهد با مزایای زیادی همچون؛ کاهش تنش و فشار های خانوادگی، ایجاد فضای سالم در خانواده و در نتیجه یادگیری یکسری مهارت های پرفایده برای حل مشکلات خانوادگی همراه است.

ترک اعتیاد انواع مخدرها به صورت ۱۰۰% تضمینی در مشهد

کلینیک مشاوره مهرآفرین به منظور ترک اعتیاد در مشهد با بهره گیری از تیمی مجرب و متخصص در زمینه ترک انواع مواد مخدر، آماده ارائه خدمات حرفه ای و استاندارد به مددجویان گرامی است. در این مرکز، ضمن حفظ حرمت و احترام به شأن انسانی شما با به کارگیری روش های نوین درمانی و برنامه ریزی های دقیق، تلاش می شود تا مسیر سخت ترک اعتیاد برای شما هموارتر گردد. مشاوران مجرب ما در کنار شما خواهند بود تا بتوانید به سلامتی و زندگی بهتری دست یابید. ترک اعتیاد مواد مخدر مختلف نیازمند روش ها و برنامه های درمانی متفاوتی است.

 

مشاوره ترک اعتیاد شیشه در مشهد

مشاوره ترک اعتیاد شیشه در مشهد

مشاوره ترک اعتیاد شیشه در مشهد یک روش موثر برای رهایی افراد از اعتیاد به ماده مخدر شیشه است. شاید برای شما یا عزیزانتان پیش آمده باشد که به مواد مخدری مثل شیشه اعتیاد پیدا کنید. اعتیاد به شیشه آسیب های جسمی و روحی زیادی به شما وارد می کند. این اعتیاد روابط شما را با دوستان و خانواده تان خراب می کند؛ در کار و تحصیلتان مشکل ایجاد می کند و حتی ممکن است باعث درگیری شما با قانون شود.

اگر چنین مشکلی دارید، نگران نباشید. دکتر ترک اعتیاد شیشه به شما کمک می کند تا از اعتیاد به این ماده مخدر وحشتناک خلاص شوید و دوباره زندگی سالم و موفقی داشته باشید. در جلسات مشاوره ترک اعتیاد شیشه افراد متخصص در کنار شما هستند تا دلایل اعتیادتان را بشناسید و راه هایی برای غلبه بر آن پیدا کنید.

در کلینیک مشاوره مهرآفرین، بهترین روانشناسان ترک اعتیاد شیشه در مشهد به شما کمک می کنند تا رفتارهای نادرست خود را تغییر دهید و الگوهای جدید و سالم را در زندگی تان جایگزین کنید. در این مسیر، حمایت و پشتیبانی کامل از سوی روانشناس را دریافت می کنید تا احساس تنهایی نکنید و مهارت های لازم برای مدیریت استرس و برقراری ارتباطات مؤثر را هم یاد بگیرید تا بتوانید در زندگی روزمره با مشکلات سر کنید و دیگر به سمت اعتیاد کشیده نشوید.

بیشتر بخوانید: ترک شیشه در مشهد

وظایف بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد

بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد نقش بسیار مهمی در تیم درمانگر داشته و با روانشناس، مشاور ترک اعتیاد و پرستاران نیز برای دریافت بهترین نتیجه همکاری نزدیکی دارد. پزشک ترک اعتیاد از راه مشاوره فردی یک برنامه درمانی موثر متناسب با شرایط روانی و جسمانی بیمار تنظیم می کند و وظایف وی تنها به اینجا ختم نمی شود. دکتر ترک اعتیاد مشهد علاوه بر کار کردن روی اعضای خانواده بیمار و تحت تاثیر قرار دادن آنها، نظارت بر فرآیند سم زدایی، مدیریت و کنترل علائم ترک، از متد دارو درمانی نیز برای کمک به فرد معتاد استفاده می کند.

مهرآفرین؛ بهترین مرکز ترک اعتیاد مشهد

مهرآفرین به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد مشهد با ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی برای ترک اعتیاد در قالب جلسات فردی، گروهی و خانوادگی در تمام مراحل درمان حامی مراجعین محترم بوده و به صورت حضوری و تلفنی در این زمینه به شما عزیزان یاری می رساند. برای رزرو نوبت بهترین روانشناس ترک اعتیاد مشهد و یا بهره مندی از خدمات مشاوره تلفنی ترک اعتیاد مشهد، می توانید از طریق تماس با شماره 09380421211 اقدام کنید و یا به آدرس نزدیکترین شعبه به خود مراجعه نمایید. در بخش زیر آدرس های مرکز ترک اعتیاد مهرآفرین درج شده است.

آدرس شعبه 1: بلوار پیروزی، نبش پیروزی 66، ساختمان 160

آدرس شعبه 2: میدان امام حسین، بین عبادی 101 و 103، جنب آجیل شکوه

نیاز به مشاوره در مرکز مشاوره روانشناسی مهرآفرین دارید ؟ فرم زیر را پرکنید باشما تماس میگیریم
سوالات متداول
question question
تعداد جلسات مشاوره ترک اعتیاد در مشهد کاملا به میزان نیاز فرد وابسته است و عمدتا به صورت هفتگی، در مکان‌های عمومی و معمولا به شکل مشارکتی برگزار می‌گردد که در آن هر یک از افراد به طور میانگین بین 3 تا 5 دقیقه صحبت می‌کنند.
هر فردی که برای ترک اعتیاد انگیزه داشته باشد، حتی شرکت در جلسات آنلاین و غیر حضوری برای بهبود بیماری‌های جسمی- روحی وی پر فایده بوده و طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات، این افراد نسبت به کسانی که برای هیچ‌گونه درمانی پیشقدم نمی شوند بهتر می‌توانند جلوی محرک‌هایی که آن‌‌ها را به مصرف مواد مجبور ساخته، بگیرند.
خیر- بهترین مشاور ترک اعتیاد در مشهد حتی با مدرک دکترای روانشناسی، باز هم نمی تواند دارو تجویز کند و به هیچ عنوان صلاحیت نوشتن نسخه، تجویز دارو و انجام کارهای پزشکی را ندارد. تجویز دارو باید فقط تحت نظارت روانپزشک که بر روی درمان با دارو تمرکز دارد، انجام شود.
هزینه ویزیت دکتر ترک اعتیاد در مشهد می‌تواند متغیر باشد و بستگی به عوامل مختلفی دارد، مانند تجربه و مهارت پزشک، نوع خدمات ارائه شده (حضوری، مشاوره تلفنی یا آنلاین)، و مدت زمان جلسات. به طور کلی، هزینه‌ها ممکن است از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان برای هر جلسه متغیر باشند.
هزینه سم زدایی فوق سریع در مشهد برای ترک اعتیاد با توجه به عوامل مختلف متفاوت است. برای اطلاع از قیمت سم زدایی بدن در مشهد با شماره تلفن 09380421211 تماس بگیرید.